Reviews


4 sterren na 960 reviews
Broodje Ben Groningen Korreweg 53 0505536916
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Prima broodje gehad, smaakt naar meer. 30-8-2025
Broodje Ben Groningen Korreweg 53 0505536916
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Vers broodje, rijkelijk belegd en op tijd klaar! 28-8-2025
Broodje Ben Groningen Korreweg 53 0505536916
3 ★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Truffelmayo zat aan 1 kant. Het stokbrood was keihard. 28-8-2025
Broodje Ben Groningen Korreweg 53 0505536916
2 ★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★ ☆☆☆ Afhaal / bezorg service
Er zaten maar 3 van die pepertjes op terwijl er wel mee geadverteerd wordt. Nu werd het een vrij simpel broodje met veel gedroogde ham. Niet vies. Maar geen 9euro waard. 25-8-2025
Broodje Ben Groningen Korreweg 53 0505536916
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
prima! 21-8-2025
Kort maar krachtig, houdt Ben van. Bedankt Richella.
Broodje Ben Groningen Korreweg 53 0505536916
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Rijk belegd broodje zoals vanouds. Vers en op tijd klaar! 21-8-2025
Geweldig Eric bedankt!
Broodje Ben Groningen Korreweg 53 0505536916
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
20-8-2025
Broodje Ben Groningen Korreweg 53 0505536916
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
20-8-2025
Broodje Ben Groningen Korreweg 53 0505536916
3 ★★★ ☆☆ Kwaliteit
★ ☆☆☆☆ Afhaal / bezorg service
zoals benoemd is het al vaak voorgekomen dat de bestelling niet compleet is. 14-8-2025
Hey Tim, Nogmaals excuses hiervoor als het goed is heb je al een mailtje ontvangen met een tegemoetkoming.
Broodje Ben Groningen Korreweg 53 0505536916
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
alles was prima maar we hadden een kornbol met kipfilet gekregen i.p.v. de bestelde carpaccio met truffel mayonaise, dus dat was een beetje jammer :') 14-8-2025
Dat snap ik heel goed Edwin! We gaan hier beter op letten de volgende keer.
Broodje Ben Groningen Korreweg 53 0505536916
1 ★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Er was weinig gerookte zalm op het broodje. Voor meer dan 11 euro verwacht ik meer. 14-8-2025
Excuses Eric, Ben probeert iedere werknemer aan te leren ruim te belegen. Helaas is dit denk ik niet goed gegaan bij jouw broodje. Mocht dit de volgende keer weer zo zijn geef het even aan dan beleggen we het broodje extra ruim voor je ;)
Broodje Ben Groningen Korreweg 53 0505536916
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Rijkelijk belegd, vers en op tijd klaar! 7-8-2025
Eric bedankt!!
Broodje Ben Groningen Korreweg 53 0505536916
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Het smaakte weer heerlijk, lekker knapperige broodjes :-) 1-8-2025
Net zo knapperig als jij bent Taco!
Broodje Ben Groningen Korreweg 53 0505536916
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Uitstekende broodjes, vers en goed belegd. Op tijd klaar. 31-7-2025
Ben houdt van je positieve reviews Eric, Bedankt!
Broodje Ben Groningen Korreweg 53 0505536916
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
29-7-2025
Broodje Ben Groningen Korreweg 53 0505536916
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Ruim belegde, verse broodjes. Op tijd klaar. 24-7-2025
Hier doet Ben het voor, bedankt Eric!
Broodje Ben Groningen Korreweg 53 0505536916
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
11-7-2025
5 sterren Anneke je laat Ben blozen.
Broodje Ben Groningen Korreweg 53 0505536916
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Lekker broodje: vers, ruim belegd en op tijd klaar! 10-7-2025
Erik bedankt, Erick bedankt, Eric , Eric, Eric bedankt!
Broodje Ben Groningen Korreweg 53 0505536916
1 ★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Het halve stokbrood was erg hard en droog. Misschien was mijn belegde broodje wel erg vroeg klaargemaakt? 3-7-2025
Oh nee sorry Eric, dat vind niemand lekker. Het kan zijn geweest dat jou stokbroodje per ongeluk onderop het afgebakken brood kwam en daardoor laat gebruikt werd. Wij maken onze broodjes namelijk altijd vers! Hier gaan wij volgende keer even beter op letten.
Broodje Ben Groningen Korreweg 53 0505536916
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
26-6-2025
Broodje Ben Groningen Korreweg 53 0505536916
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Rijkelijk belegd broodje, op tijd klaar. 26-6-2025
Dankjewel Eric, dit maakt Ben weer blij.
Broodje Ben Groningen Korreweg 53 0505536916
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Broodjes waren heerlijk 25-6-2025
Jij bent heerlijk Jannie bedankt!
Broodje Ben Groningen Korreweg 53 0505536916
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Lekkere broodjes, helemaal top! 25-6-2025
Jij bent top Henk, dankjewel!
Broodje Ben Groningen Korreweg 53 0505536916
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Wij hadden een half stokbrood ..we vonden het jammer dat deze niet zo bruin gebakken was.. Wel was het heerlijk belegd !! 24-6-2025
Oeps.. sorry Engelina. Dan heeft Ben de broodjes er net te vroeg uitgehaald. Gaat hij weer op letten de volgende keer!
Broodje Ben Groningen Korreweg 53 0505536916
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte. 22-6-2025
Broodje Ben Groningen Korreweg 53 0505536916
2 ★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Had bij mijn bestelling twee halve stokbrood carpaccio maar kreeg twee keer Italiaanse bol. Geprobeerd telefonisch contact op te nemen. Maar zijn te druk om op te nemen. 18-6-2025
Oh wat stom Nienke sorry! Dat is natuurlijk niet de bedoeling want je hebt gewoon een meerprijs betaald voor de stokbroden. Als je ons wil mailen naar groningen@broodjeben.com los ik het graag nog met je op!
Broodje Ben Groningen Korreweg 53 0505536916
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Broodje Ben is heerlijk. Voor ieder wat wils en bij de beenham krijg je bijvoorbeeld de beenham en saus apart bij je broodje. Hierdoor is het broodje nog knapperig bij eten en de beenham warm. Daarnaast kan je zelf kiezen of je je broodje verzuipt in de saus of een beetje doseert. De site is voor een bestelling met meerdere broodjes niet heel gebruiksvriendelijk. Ik wil gewoon in 3 stappen het juiste broodje gekozen hebben. Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte. 15-6-2025
Dankjewel Dennis, je maakt Ben blij met zo'n review. En goeie feedback omtrent de website, dit neem ik zeker mee!
Broodje Ben Groningen Korreweg 53 0505536916
3 ★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Broodje was snel klaar. Personeel vriendelijk. Ivm allergie had ik gevraagd om het broodje zonder tomaat te maken, er zat echter wel tomaat op. Daarom t broodje niet op kunnen eten. Kwaliteit van broodje was goed aldus mijn zoon… 12-6-2025
Ben biedt zijn excuses aan Petra, vervelend dat er tomaat op zat terwijl je een allergie hebt. Je mag dan altijd bellen naar de Korreweg, dan word er een nieuw broodje voor je gemaakt! Maar ik wil het nu ook nog graag met je oplossen, zou je ons willen mailen naar broodjebengroningen@gmail.com?
Broodje Ben Groningen Korreweg 53 0505536916
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
Handige website, lekkere broodjes en vriendelijk personeel 9-6-2025
Janneke je maakt Ben zijn dag, bedankt!
Broodje Ben Groningen Korreweg 53 0505536916
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Alles is prima georganiseerd en lekkerrrrr 9-6-2025
Dankjewel Wilma!
Broodje Ben Groningen Korreweg 53 0505536916
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Heerlijke broodjes! Extra ei voor €1,00 betekent 2 plakjes ei. Beetje karig. 6-6-2025
Goed dat ze gesmaakt hebben! En maar twee plakjes ei wanneer je er extra voor hebt betaald hoort niet, mijn excuses! Ben heeft zijn collega's hierop aangesproken.
Broodje Ben Groningen Korreweg 53 0505536916
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Weer een super lekker broodje, besteld via de app. 13.30 klaar was ook 13.30 klaar in de winkel. Helemaal goed, 6-6-2025
Jochanan bedankt, Jochanan bedankt!
Broodje Ben Groningen Korreweg 53 0505536916
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
5-6-2025
Broodje Ben Groningen Korreweg 53 0505536916
5 ★★★★★ Kwaliteit
★ ☆☆☆☆ Afhaal / bezorg service
Het eten wat lekker, maar we misten een broodje. Telefonisch was de zaak niet bereikbaar. Hebben moeten terug fietsen ervoor. Personeel was vriendelijk, maar was fijn geweest als ze de telefoon opnamen 5-6-2025
Ben biedt zijn excuses aan Ame, we hebben inderdaad wat kuren gehad met de telefoon. Jullie zijn toppers dat jullie terug zijn gefietst. Volgende keer zijn we beter bereikbaar beloofd!
Broodje Ben Groningen Korreweg 53 0505536916
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Lekkere broodje, een van de brood was echt heel oud en hard, was echt niet om te kauwen, uiteindelijk een andere broodje vers uit de oven gekregen. Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte. 1-6-2025
Dankjewel voor je review Ali, en ben blij om te horen dat Ben zijn collega's het met je hebben opgelost. Een hard broodje heeft niemand zin in!
Broodje Ben Groningen Korreweg 53 0505536916
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Zoals altijd een vers en rijkelijk belegd broodje. En af te halen op de afgesproken tijd! 30-5-2025
Hier word Ben blij van, Dankjewel Eric!
Broodje Ben Groningen Korreweg 53 0505536916
3 ★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Heerlijke broodjes, alleen jammer dat als je dubbele carpaccio besteld, je op één broodje wel dubbel krijgt maar op twee broodjes niet. 29-5-2025
Oh nee Stefan, dan is er iets fout gegaan.. Excuses! Je mag altijd bellen naar de Korreweg als dit gebeurd dan lossen ze het direct met je op. Als je ons wil mailen naar broodjebengroningen@gmail.com los ik het graag met je op!
Broodje Ben Groningen Korreweg 53 0505536916
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★ ☆☆☆ Afhaal / bezorg service
Bestelling geplaatst. Eerst volgende tijd afhalen 1 uur later dat is niet zo erg. Maar als je dan nog eens 25 min moet wachten loont het vooraf bestellen totaal niet. Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte. 25-5-2025
Goedemiddag Erik, Dit is inderdaad niet hoe het hoort te gaan! Excuses hiervoor als je ons wil mailen via groningen@broodjeben.com lossen we het graag met je op.
Broodje Ben Groningen Korreweg 53 0505536916
2 ★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★ ☆☆ Afhaal / bezorg service
anderhalf uur van tevoren besteld en alsnog niet klaar op de afgesproken tijd. Verder witte bol besteld maar kreeg bruine. Daarnaast ook aangegeven zonder tomaat en ook deze zat wel op het broodje Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte. 25-5-2025
Hooi Fleur, Dit is inderdaad niet goed gegaan excuses hiervoor zou je ons willen mailen via groningen@broodjeben.com zodat we het met je kunnen oplossen?
Broodje Ben Groningen Korreweg 53 0505536916
3 ★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Had helaas wel zongedroogde tomaat op mijn broodje, had ik in de beschrijving aangegeven niet te willen. Na de eerste paar hapjes kreeg ik al een allergische reactie…. Jammer 24-5-2025
Ai Jeroen dit had zeker niet mogen gebeuren! Hier hadden we Allert op moeten zijn. Zou je ons willen mailen via groningen@broodjeben.com dan lossen we het met je op!
Broodje Ben Groningen Korreweg 53 0505536916
2 ★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
Veel teveel tonijn. Vettig en alles stond buiten de koeling ook de kip. Voor mij niet meer 21-5-2025
Excuses Shirley dat je broodje niet naar wens was. We hebben ook zeker altijd de regel dat de bakken met gesneden vlees in de koelingen moeten staan als deze niet gebruikt worden. Ik ga dit bespreken met desbetreffende collega. Als je ons mailt via groningen@broodjeben.com dan los ik het graag met je op.
Broodje Ben Groningen Korreweg 53 0505536916
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
17-5-2025
Broodje Ben Groningen Korreweg 53 0505536916
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Overzichtelijke site, eenvoudig bestellen. Broodjes stonden klaar op afgesproken tijd. 16-5-2025
Bam, dankjewel Jolanda voor je fijne review!
Broodje Ben Groningen Korreweg 53 0505536916
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
9-5-2025
Broodje Ben Groningen Korreweg 53 0505536916
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
8-5-2025
Broodje Ben Groningen Korreweg 53 0505536916
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
2-5-2025
Broodje Ben Groningen Korreweg 53 0505536916
2 ★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★ ☆ Afhaal / bezorg service
Geen omelet op broodje omelet-avocado... Rommelig broodje in rommelig zakje. Prijzig! 25-4-2025
Oh nee Klaas dan is hier zeker wat fout gegaan. Sorry! Als dit gebeurd mag je altijd de vestiging bellen dan word er gezorgd dat je zsm het omelet nageleverd krijgt. Als dit niet gebeurd is mag je ons mailen naar broodjebengroningen@gmail.com dan los ik het alsnog even met je op!
Broodje Ben Groningen Korreweg 53 0505536916
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Srirachia mayonaise mist. Verder goed! 24-4-2025
Fijn dat het gesmaakt heeft Emmanuel! En stom van die saus, ga ik de volgende keer beter op letten.
Broodje Ben Groningen Korreweg 53 0505536916
3 ★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Al eerder contact gehad met de manager, vandaag extra kip besteld maar in ieder bakje zat evenveel. Vervelend dat de kwaliteit nog niet top is. 17-4-2025
Hey Mathijs, wat vervelend dat het niet goed gaat. Ik los het graag voor je op. Wil je ons mailen? (broodjebengroningen@gmail.com)
Broodje Ben Groningen Korreweg 53 0505536916
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
28-3-2025
Broodje Ben Groningen Korreweg 53 0505536916
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Goede service en lekkere broodjes! 25-3-2025
Dit zijn de beste reviews, dankjewel Jeanique!
Broodje Ben Groningen Korreweg 53 0505536916
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Lekkere broodjes, veel keuze en goede prijs kwaliteit verhouding ! Komen zeker weer.... Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte. 23-3-2025
Beter dan jouw review kan het niet, bedankt Esther!
Broodje Ben Groningen Korreweg 53 0505536916
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Altijd heerlijke broodjes, aardig en vriendelijk personeel, echte aanrader 21-3-2025
Ferry je laat Ben blozen, bedankt!
Broodje Ben Groningen Korreweg 53 0505536916
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
20-3-2025
Broodje Ben Groningen Korreweg 53 0505536916
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★ ☆☆☆ Afhaal / bezorg service
Om 11:00 besteld om 12:30 af te halen vervolgens wel moeten wachten tot 13:00 (ik kreeg net zo snel mijn bestelling als iemand die in de zaak had besteld). Smaak van de broodjes waren echt top 19-2-2025
Excuses Arjan dat is zeker niet de bedoeling. We gaan hier weer opletten zeker als je zo vroeg besteld horen de broodjes op tijd klaar te staan. Het doet Ben wel goed om te horen dat de broodjes gesmaakt hebben.
Broodje Ben Groningen Korreweg 53 0505536916
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
10-2-2025
Broodje Ben Groningen Korreweg 53 0505536916
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★ ☆☆☆ Afhaal / bezorg service
8-2-2025
Ik ben erg blij met je 5 sterren voor kwaliteit, maar service was je niet te tevreden over. Zou je ons willen mailen naar broodjebengroningen@gmail.com? We horen graag wat er mis ging en wij kunnen verbeteren!
Broodje Ben Groningen Korreweg 53 0505536916
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Broodje ben is altijd geweldig! 8-2-2025
Jij bent geweldig Sebas!
Broodje Ben Groningen Korreweg 53 0505536916
5 ★★★★★ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
8-2-2025
Broodje Ben Groningen Korreweg 53 0505536916
4 ★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★ Afhaal / bezorg service
Het broodje brie speciaal had wel betere verhoudingen mogen hebben. Met meer stoofpeer. Verder was het heerlijk! 7-2-2025
Goed dat je dit benoemd Sarah, ik ga er op letten! bedankt!
Broodje Ben 5 sterren na 9820 reviews
Broodje Ben